wtorek, 27 marca 2012

Międzynarodowy Dzień Teatru


(foto B. Ludowicz)

Tak, to dzisiaj- święto Teatru. Nie posiadam zdjęc czy nagrań z najwcześniejszych działań, ale kilka późniejszych znalazłam.
Teatr Kwadrat w trasie festiwalowej:

Po poznańskiej Malcie (jako twórca oraz jako widz- fantastycznie było...)

W czasach studenckich- między zajęciami z teatru... (Młoda jeszcze taka nieletnia)

Jako nauczyciel w szkole specjalnej (zajęcia z teatru chińskiego)


później prowadziłam podobne warsztaty dla dzieci i nauczycieli (czasem jeszcze się zdarza- chociaż częściej prowadzę warsztaty cyrkowe)
Teatr 112 (zdjęcie Bogdan Ludowicz- a na zdjęciu znowu ja)

Teatr Ognia Victris (taaaak! o moich ognikach już kiedyś pisałam na tym blogu, a nawet chwaliłam się linkami na YT)


Teatr- warto, czynnie i biernie, warto!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wizytę!